.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در‌های سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی مخاطبان گشوده شد. در‌های نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی مردم باز شد
در‌های سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی مخاطبان گشوده شد.(ادامه)
شمال نیوز: نود و یکمین جلسه علنی شورای شهر ساری به طرح سوال از شهردار این شهر گذشت، انتصاباتی با حقوق ۸۰ میلیونی، وضعیت آسفالت خیابان‌ها، ناتمام ماندن پروژه‌های شهری، پروژه هدایت آب‌های سطحی و عدم حضور در دفتر کار، ازجمله سوالات اعضای شورای شهر مرکز استان بود. قبادی : شهرداری ساری میراث‌دار بی‌انضباطی گذشته است / شورای شهر درخواست اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی را رد کرد / مدیریت استرس و تنش داشتیم چون بانوان شهرداری به پارک‌ها منتقل نشده و زباله جمع‌آوری نمی‌کنند!!!+ نظرات کاربران
شمال نیوز: نود و یکمین جلسه علنی شورای شهر ساری به طرح سوال از شهردار این شهر گذشت، انتصاباتی با حقوق ۸۰ میلیونی، وضعیت آسفالت خیابان‌ها، ناتمام ماندن پروژه‌های شهری، پروژه هدایت آب‌های سطحی و عدم حضور در دفتر کار، ازجمله سوالات اعضای شورای شهر مرکز استان بود.(ادامه)
رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز امسال مقام معظم رهبری به حرم مطهر رضوی مشرف نمی‌شوند. سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب در مشهد لغو شد
رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز امسال مقام معظم رهبری به حرم مطهر رضوی مشرف نمی‌شوند.(ادامه)
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پیک نوروزی نداریم، گفت: چارچوب برنامه‌های نوروزی را مشخص کرده و به استان‌ها اعلام کردیم. جزئیات تکالیف نوروزی دبستانی‌ها؛ پیک نوروزی حذف شد
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پیک نوروزی نداریم، گفت: چارچوب برنامه‌های نوروزی را مشخص کرده و به استان‌ها اعلام کردیم.(ادامه)
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از فعال شدن رشته سفالگری یکی از رشته‌های شاخص و بومی استان در هنرستان کار و دانش شهرستان ساری خبر داد. رشته سفالگری در هنرستان کار و دانش ساری فعال شد
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از فعال شدن رشته سفالگری یکی از رشته‌های شاخص و بومی استان در هنرستان کار و دانش شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
کارنامه انتخاباتی و پیشینه برگزیدگان انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران
ایرنا - مازندرانی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند با تغییر ترکیب مجمع نمایندگان استان چینشی جدید برای وکلای خود در خانه ملت تعریف کردند که در مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ کامل می‌شود. در این نوشتار مختصری از پیشینه، مجموع آرا و گرایش سیاسی ۱۰ نماینده منتخب و چهار نامزد راه یافته به دور دوم را مرور می‌کنید.(ادامه)
محمود نژاد گفت: در گذشته افراد دارای معلولیت نابینایی و ناشنوایی تأیید صلاحیت نمی‌شدند، اما اکنون برخی افراد دارای نابینایی کامل تأیید صلاحیت شده‌اند. تأیید صلاحیت تعدادی از معلولان به عنوان کاندیدای مجلس
محمود نژاد گفت: در گذشته افراد دارای معلولیت نابینایی و ناشنوایی تأیید صلاحیت نمی‌شدند، اما اکنون برخی افراد دارای نابینایی کامل تأیید صلاحیت شده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : آمار بیماران تالاسمی و کم‌خونی در استان مازندران بالاست، بیمارانی که رگ حیات آنان علاوه بر هوا و تنفس، به دریافت مستمر خون نیز وصل و وابسته است و این نکته را هم سازمان انتقال خون استان که تلاش دارد خون مورد نیاز این عزیزان را تأمین کند و هم کادر درمان و مراکز بیمارستانی که وظیفه دارند این خون را در زمان مقرر، به بیماران تزریق کنند، به‌خوبی می‌دانند .... بی‌مهری به بیماران تالاسمی مازندران / «خون» ، «خون» و بازهم «خون» !
شمال نیوز : آمار بیماران تالاسمی و کم‌خونی در استان مازندران بالاست، بیمارانی که رگ حیات آنان علاوه بر هوا و تنفس، به دریافت مستمر خون نیز وصل و وابسته است و این نکته را هم سازمان انتقال خون استان که تلاش دارد خون مورد نیاز این عزیزان را تأمین کند و هم کادر درمان و مراکز بیمارستانی که وظیفه دارند این خون را در زمان مقرر، به بیماران تزریق کنند، به‌خوبی می‌دانند ....(ادامه)
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نامگذاری یک روز با عنوان روز ملی «جنگل و کوهستان» در متن تقویم رسمی کشور مورد تأیید قرار گرفت و به زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد. ثبت روز ملی «جنگل و کوهستان» در تقویم رسمی کشور تایید شد
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نامگذاری یک روز با عنوان روز ملی «جنگل و کوهستان» در متن تقویم رسمی کشور مورد تأیید قرار گرفت و به زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد.(ادامه)
لیلة الرغائب سرآغاز ماه رجب و مجال تمنای آمال است، مسلمانان در این فرصت با اقامه نماز و برگزاری آئین‌های خاص تحقق آرزو‌ها را از درگاه حق طلب می‌کنند. برای لیلة الرغائب چه آرزویی دارید؟
لیلة الرغائب سرآغاز ماه رجب و مجال تمنای آمال است، مسلمانان در این فرصت با اقامه نماز و برگزاری آئین‌های خاص تحقق آرزو‌ها را از درگاه حق طلب می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز : فریدون امیریان ، مؤلف کتاب تجارت غلات، مشاور عالی کانون هماهنگی دانش، بازار و صنعت زنجیره گندم،آرد و نان کشور شد .

مؤلف کتاب تجارت غلات، مشاور عالی کانون هماهنگی دانش، بازار و صنعت زنجیره گندم،آرد و نان کشور شد
شمال نیوز : فریدون امیریان ، مؤلف کتاب تجارت غلات، مشاور عالی کانون هماهنگی دانش، بازار و صنعت زنجیره گندم،آرد و نان کشور شد . (ادامه)
شمال نیوز : مراسم معارفه مدیر کل میراث‌فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان مازندران با حضور دکتر واحدی معاون امور مجلس و استانهای وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی برگزار شد . مدیرکل جدید میراث‌فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی مازندران معارفه شد
شمال نیوز : مراسم معارفه مدیر کل میراث‌فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان مازندران با حضور دکتر واحدی معاون امور مجلس و استانهای وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی برگزار شد .(ادامه)
دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد که تحریم انتخابات و مشارکت بدون قید و شرط هم در جبهه اصلاحات رای نیاورده و مشارکت مشروط ثبت‌نام ۱۸۰ نفر از اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس/حمایت کارگزاران از حسن روحانی در انتخابات خبرگان/ راه حل مسائل کشور قهر از سیاست نیست
دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد که تحریم انتخابات و مشارکت بدون قید و شرط هم در جبهه اصلاحات رای نیاورده و مشارکت مشروط (ادامه)
شمال نیوز : یکی از مورادی که باید مورد توجه ویژه مدیران حوزه شهری باشد، انجام خط‌کشی و قرار دادن تابلوهای هشدار در ورودی درب مدارس به‌ویژه مقطع ابتدایی و مهدکودک ها است که هم کودکان و خانواده‌های‌شان را هوشیار کند و هم به رانندگان خودروهای عبوری این هشدار را بدهد که اینجا قلمرو مخصوص کودکان است . خطر در کمین دانش آموزان ساروی / مدارسی که خط کشی عابر پیاده ندارند / بی توجهی شهرداری ساری در خط‌کشی و نصب علائم هشدار در مجاورت برخی مدارس + نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : یکی از مورادی که باید مورد توجه ویژه مدیران حوزه شهری باشد، انجام خط‌کشی و قرار دادن تابلوهای هشدار در ورودی درب مدارس به‌ویژه مقطع ابتدایی و مهدکودک ها است که هم کودکان و خانواده‌های‌شان را هوشیار کند و هم به رانندگان خودروهای عبوری این هشدار را بدهد که اینجا قلمرو مخصوص کودکان است .(ادامه)
سرلشکر محسن رضایی ضمن ادای احترام به یادمان شهدای گمنام، ازمرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بازدید کرد بازدید محسن رضایی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران
سرلشکر محسن رضایی ضمن ادای احترام به یادمان شهدای گمنام، ازمرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بازدید کرد(ادامه)
مجمع جدید شورای مرکزی جبهه پایداری تشکیل و در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی، ۱۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

اعضای جدید شورای مرکزی جبهه پایداری مشخص شدند
مجمع جدید شورای مرکزی جبهه پایداری تشکیل و در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی، ۱۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند. (ادامه)
رئیس قوه قضائیه گفت: قرارداد‌های دولتی باید محکم‌ترین و متقن‌ترین نوع قرارداد‌ها باشند، اما متأسفانه بعضاً دستگاه‌ها و مؤسسات حاکمیتی و عمومی در تنظیم قراردادها، به بخش حقوقی خود کم‌توجهی می‌کنند / بستری برای سرمایه‌گذاری پول‌های خرد مردم در کشور فراهم نیست/ مردم دیگر به بورس اعتماد ندارند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : امروز حدود 18 ماه از صدور این حکم و تعیین مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران به‌عنوان متولی ساماندهی سواحل سپری شده است اما همگان و حتی استاندار  آگاهی دارند که هیچ اتفاق خاصی در سواحل نیافتاده است و سواحلی که حریم 60 متری آن با دستور رییس‌جمهوری آزاد شد، درحال حاضر به حال خود رها است . همه در انتظار سازمان عمران سواحل ! / گام اول در مازندران اشتباه بود
شمال نیوز : امروز حدود 18 ماه از صدور این حکم و تعیین مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران به‌عنوان متولی ساماندهی سواحل سپری شده است اما همگان و حتی استاندار آگاهی دارند که هیچ اتفاق خاصی در سواحل نیافتاده است و سواحلی که حریم 60 متری آن با دستور رییس‌جمهوری آزاد شد، درحال حاضر به حال خود رها است .(ادامه)
فرایند ثبت نام مشمولان اعزام دی‌ماه سال ۱۴۰۲ در سامانه امریه قوه قضاییه آغاز شد. آغاز ثبت نام در سامانه امریه قوه قضاییه
فرایند ثبت نام مشمولان اعزام دی‌ماه سال ۱۴۰۲ در سامانه امریه قوه قضاییه آغاز شد.(ادامه)
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در مازندران
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد.(ادامه)
تغییر ناگهانی ۶ مدیر صدا و سیما / ماجرا چیست؟
طی حکمی از سوی معاون سیما، مدیران شبکه تهران، شبکه مستند، شبکه نمایش و تماشا، روابط عمومی، رسانه‌های نوین، دبیر جشنواره جام‌جم و مشاور معاون سیما منصوب شدند.(ادامه)
شمال نیوز : جابجایی و تغییر سکاندار معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در آستانه انتخابات پیش رو و بحران آفرینی در رأس مدیریت ارشد اجرایی، موجی از نگرانی و واکنش فعالان مدنی و نخبگان این استان را برانگیخت.( یادداشت عقیل امامی - تحلیلگر مسائل سیاسی ) برکناری معاون سیاسی استانداری مازندران ؛ رویدادی حیرت انگیز و بدون تودیع !
شمال نیوز : جابجایی و تغییر سکاندار معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در آستانه انتخابات پیش رو و بحران آفرینی در رأس مدیریت ارشد اجرایی، موجی از نگرانی و واکنش فعالان مدنی و نخبگان این استان را برانگیخت.( یادداشت عقیل امامی - تحلیلگر مسائل سیاسی )(ادامه)
همایش سراسری پیاده روی بزرگ خانوادگی در مازندران برگزار می‌شود. پیاده روی بزرگ خانوادگی در مازندران
همایش سراسری پیاده روی بزرگ خانوادگی در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
سربازان نظام وظیفه در مازندران با رشته‌های صنایع‌دستی آشنا می‌شوند. آموزش صنایع‌دستی به سربازان
سربازان نظام وظیفه در مازندران با رشته‌های صنایع‌دستی آشنا می‌شوند.(ادامه)
سیدمحمدعلی ابراهیم زاده موسوی، رئیس پردیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در مورد خبر برخورد حراست این دانشگاه با یک دختر دانشجو گفت: «من مرتب با دانشجویان و تشکل‌ها نشست دارم و تا به حال که مشکل خاصی بین دانشجویان و حراست نداشته‌ایم. حراست هم برخورد محترمانه‌ای دارد. به هر حال محیط دانشگاه مقررات خاص خود را دارد. البته در همه کشور‌ها محیط‌های آموزشی چارچوب و مقررات خاصی دارند و دانشجویان نیز موظف به رعایت هستند. دانشکده ما نیز از این قوانین مستثنا نیست. مثلا دانشکده ما عاری از دخانیات است. دانشجویان، اساتید، کارکنان و حتی مراجعان نمی‌توانند در محیط دانشکده سیگار بکشند.» ماجرای از حال رفتن دانشجوی دختر دانشگاه تهران
سیدمحمدعلی ابراهیم زاده موسوی، رئیس پردیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در مورد خبر برخورد حراست این دانشگاه با یک دختر دانشجو گفت: «من مرتب با دانشجویان و تشکل‌ها نشست دارم و تا به حال که مشکل خاصی بین دانشجویان و حراست نداشته‌ایم. حراست هم برخورد محترمانه‌ای دارد. به هر حال محیط دانشگاه مقررات خاص خود را دارد. البته در همه کشور‌ها محیط‌های آموزشی چارچوب و مقررات خاصی دارند و دانشجویان نیز موظف به رعایت هستند. دانشکده ما نیز از این قوانین مستثنا نیست. مثلا دانشکده ما عاری از دخانیات است. دانشجویان، اساتید، کارکنان و حتی مراجعان نمی‌توانند در محیط دانشکده سیگار بکشند.»(ادامه)


با پیشنهاد سردار محمدیان و حکم سردار رادان ۳ انتصاب در مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ صورت گرفت. ۳ انتصاب در مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ
با پیشنهاد سردار محمدیان و حکم سردار رادان ۳ انتصاب در مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ صورت گرفت.(ادامه)
قابلیت مقابله با انواع خاص موشک‌های هایپرسونیک را داریم/ سامانه باور ۳۷۳ پاسخگوی تهدیدات فضایی است/ امکانات ویژه‌ای برای مقابله با موشک‌های بالستیک داریم/ با دفاع لیزری بعضی از تهدیدات را ناکام می‌گذاریم ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : فرصت ثبت‌نام متقاضیان از ۱۴۰۲/۰۶/۱۵ تا ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ تمدید شد، علاقه‌مندان برای ثبت‌نام به درگاه الکترونیکی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به آدرس mashmoolin.iripo.ir مراجعه نمایند. فراخوان جذب امریه‎ (مرحله چهارم) سازمان بنادر و دریانوردی+ جزییات
شمال نیوز : فرصت ثبت‌نام متقاضیان از ۱۴۰۲/۰۶/۱۵ تا ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ تمدید شد، علاقه‌مندان برای ثبت‌نام به درگاه الکترونیکی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به آدرس mashmoolin.iripo.ir مراجعه نمایند.(ادامه)
شمال نیوز : بخشنامه محرمانه سازمان اداری و استخدامی برای جذب نیروی قرارداد کار معین از مراکز خاص با شکایت سجاد کریمی پاشاکی از سازمان اداری و استخدامی کشور ابطال شد. ابطال بخشنامه محرمانه برای استخدام هزاران نیروی خاص در آموزش و پرورش
شمال نیوز : بخشنامه محرمانه سازمان اداری و استخدامی برای جذب نیروی قرارداد کار معین از مراکز خاص با شکایت سجاد کریمی پاشاکی از سازمان اداری و استخدامی کشور ابطال شد.(ادامه)
اگر کسی بدون رضایت صاحب عکس، اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی کند، از نظر قانون مجرم شناخته می‌شود. انتشار عکس و فیلم خصوصی دیگران در فضای مجازی جرم است
اگر کسی بدون رضایت صاحب عکس، اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی کند، از نظر قانون مجرم شناخته می‌شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.192 seconds.